Il mese di maggio è noto per le rose. Leggo che dal 1995 è anche il mese della Masturbazione. Non è che ci si diletta di più. Semplicemente è un pretesto per educare se stessi alla scoperta del proprio corpo e far capire che è una pratica estremamente naturale. Soprattutto nelle donne che stentano a parlarne.
La fantasia col web si sopisce. Bisognerebbe leggere di più e accendere l’immaginazione. Helmut Newton da ragazzino si eccitava tantissimo ripensando alle nuotatrici che vedeva in piscina a Berlino: indossavano costumi di lana e il tessuto bagnato sui capezzoli bastava per turbarlo.
The month of May is known for the roses. I read that National Masturbation Month was introduced in 1995 by the sex-toy store Good Vibrations, in response to the dismissal of U.S. Surgeon General Joycelyn Elders. It is not that there are more delights. It is simply an excuse to educate themselves to the discovery of their bodies and to understand that it is a practice very natural. Especially in women who find it hard to talk about it.
The fantasy with the web soothes you. You should read more and fire the imagination. Helmut Newton as a young boy was excited so much thinking of the swimmers in the pool he saw in Berlin: they wore costumes of wool and wet tissue on her nipples was enough to upset him.